środa, 18 lipca 2012

Lekturki z mojej półki

Kurs kroju i szycia od strony technicznej: książeczka która dokładnie pokazuje mi, jak mam wszyć kieszonkę czy zrobić kołnierzyk. Rewelacyjna, prosta i po ludzku skonstruowana pozycja dla początkujących. Cena również niewygórowana, a czas dostarczenia proporcjonalnie krótki. Polecam dla wszystkich, którzy zainteresowani są podstawami krawiectwa.
http://www.sop.torun.pl/techniki-szycia-odziezy,p28,l1.html?podstrona=1&akcja2=sklep_zobacz&sortuj=1


Bardziej zaawansowaną lekturą jest kolejna pokazana książka, choć ja osobiście cały czas się do niej przymierzam.
http://www.sop.torun.pl/modelowanie-form-odziezy-damskiej,p27,l1.html?podstrona=1&akcja2=sklep_zobacz&sortuj=1

i

Moja domowa biblioteczka zawiera jeszcze jeden podręcznik, zakupiony na jakimś pchlim targu. Tam znalazłam wszelakie wstępne informacje od konstrukcji maszyny po rodzaje nici, tkanin, szycie gotowych wzorów wg wykrojów dołączonych do książki aż po zasady haftu.


Dodatkowo na parapecie w słońcu prażą się moje Burdy, do których jeszcze nie mam odwagi podejść.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz